Новини
Kmeta.bg отличи най-добрите кметове за 2016

Звездни аплодисменти, препълнена зала в хотел Маринела, магични звуци на „Вакали” и много кметски селфита белязаха официалната церемония по награждаването на победителите в „Кмет на годината 2016”. На финала водещата Радина Червенова покани носителите на тазгодишните кметски Оскари за обща снимка на тържествената сцена. Директорът на дирекция “Околна среда” към ЕК Джордж Кремлис, председателят на Асоциацията на гръцките общини Йоргос Патулис, както и...
Спортувайте по европейски

Пресконференция по проект „Спортувайте по европейски” Имаме удоволствието да ви поканим на пресконференция по проект “Спортувай по европейски“, одобрен, финансиран и подпомогнат от Програма Европа 2016 на Столична община което се организира в рамките на инициативата София...
Спортувайте по европейски

Спортувайте по европейски на 25 и 26 юни в Южния парк Скъпи приятели, Имаме удоволствието да ви поканим на нашето спортно събитие “Спортувай по европейски“– проект, одобрен, финансиран и подпомогнат от Програма Европа, 2016г. на Столична община и организиран в рамките на инициативата „София – Европейска...
Порталът на българските общини Kmeta.bg награди най-успешните градоначалници

През 2015 година в конкурса „Кмет на годината“ бяха отличени 38 градоначалници, разпределени в 14 категории. За да бъде максимално справедлива надпреварата, кметовете бяха разделени на 3 категории според населението на тяхната община. За първи път градоначалниците бяха оценявани за постигнатото през целия им мандат.Над 400 000 души дадоха вота си своите фаворити чрез специално изградена за формата онлайн плаформа. Церемонията „Кмет на годината“ през 2015 г. бе...
Бранд ПР проведе кампания за "Популяризиране на работодателската инициативата на КРИБ :Академия Икономика"

Бранд ПР успешно завърши поредния си проект “Популяризиране на работодателската инициативата на КРИБ Академия Икономика за мотивиране на младите хора за успешен старт и кариерно развитие в българските компании”. В рамките на проекта „БРАНД ПР” организира поредица от събития в цялата страна, с цел популяризиране на работодателската инициатива „АКАДЕМИЯ ИКОНОМИКА”. Обиколката започна от Югозападен Университет Благоевград и премина през Медицински...
KMETA.BG: Да споделим трибагреника

Порталът на българските общини kmeta.bg започва кампания "Да споделим трибагреника", за да не забравяме и да почитаме българските светини. Инициативата стартира днес - 2 февруари и ще продължи до Националния празник 3 март. Идеята беше провокирана от понякога нехайното отношение на институциите към една от трите емблеми на държавата - флага. Не винаги трибагрениците, които се развяват над училища, гари и административни сгради ни карат да се чувстваме горди....
Иван Папазов и Боряна Манолова са „Мистър и Мисис Икономика” 2014

Изпълнителният директор на "Винпром Пещера" Иван Папазов е тазгодишният носител на наградата „Мистър Икономика". Д-р инж. Боряна Манолова, главен изпълнителен директор на "Сименс" ЕООД, пък стана „Мисис Икономика” 2014. Оскарите на бизнеса бяха раздадени на бляскава церемония в Националния исторически музей, а двете големи награди връчиха миналогодишните носители на призовете Илия Терзиев, изпълнителен директор на...
KМЕТА.BG раздаде наградите, градоначалниците да почерпят!

Димитър Николов е Кмет на годината 2014. Бургаският градоначалник получи приза във второто издание на конкурса на Бранд Медия България и Kmeta.bg. Наградата му бе връчена от председателя на Народното събрание Цецка Цачева и миналогодишния носител – столичният кмет Йорданка Фандъкова. Уникалните български 10 габа гайди с родопски ритми развълнуваха стотици български кметове, които се събраха на официалната церемония по награждаването на конкурса "Кмет на годината...
Бранд ПР изпълни успешно проекта „Развитие на туристически регион „Средни Родопи” и маркетинг на неговите дестинации”

БРАНД ПР може да се похвали с поредния успешно изпълнен проект "Изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, предоставяне на консултации и извършване на дейности по информиране, публичност и визуална идентификация по проект “Развитие на туристически регион „Средни Родопи” и маркетинг на неговите дестинации” по Оперативна програма “Регионално развитие 2007 – 2013г.”, Договор за безвъзмездна финансова...
БРАНД ПР проведе медийна кампания за популяризиране на проекта „Национален музеен комплекс”

БРАНД ПР ЕООД проведе поредната успешна медийна кампания, която имаше за цел да популяризира сред обществеността дейностите по проекта за изграждане и въвеждане в експлоатация на „Национален музеен комплекс”. В рамките на кампанията БРАНД ПР разработи специална медийна концепция, която включваше организиране на няколко публични събития, разпространяване и публикуване на информация в медиите – телевизия, радио, интернет и печат , а също така изработване и разпространение...