Бранд ПР изпълни успешно проекта „Развитие на туристически регион „Средни Родопи” и маркетинг на неговите дестинации”
12:54, 26 Август 2014

БРАНД ПР може да се похвали с поредния успешно изпълнен проект "Изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, предоставяне на консултации и извършване на дейности по информиране, публичност и визуална идентификация по проект “Развитие на туристически регион „Средни Родопи” и маркетинг на неговите дестинации” по Оперативна програма “Регионално развитие 2007 – 2013г.”, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.2-02/2011/020”. Дейностите по договора бяха изпълнени с нужния професионализъм, отговорност и отношение към поетите ангажименти по следните дейности:
- Разработване на туристически пакети и/или диверсификация на съществуващите /проучване, анализ и предложения/.
- Разработване на бранд на туристически район „Средни Родопи” (име и символ), който да идентифицира туристическия продукт и да го разграничава от тези на конкурентни туристически райони.
- Фотографско заснемане на туристически обекти от региона.
- Разработване, дизайн, предпечат и отпечатване на имиджови брошури.
- Разработване, дизайн, предпечат и отпечатване на пътеводители.
- Разработване, дизайн, предпечат и отпечатване на дипляни.
- Разработване, дизайн, предпечат и отпечатване карти на хартиен носител.
- Разработване, дизайн, предпечат и отпечатване на специализирани плакати на региона.
- Разработване на концепция за интернет онлайн реклама и приложението й.
- Изработване на рекламен клип.
- Създаване на интерактивна туристическа карта.
- Изготвяне на електронни носители на интерактивна туристическа карта.